Samen tot unieke communicatiestijl komen
NN is een nieuwe ster aan het verzekeringsfirmament. En Communication Manager Thierry Constant laat ze schitteren. "We zetten NN neer als een sterk merk, met een unieke communicatiestijl in onze sector. Modern en duidelijk, zonder jargon. Schrijf.be helpt ons daarbij uitstekend."
Thierry en Schrijf.be: het klikt al jaren. "Ook bij mijn vorige bedrijven rekende ik op dit tekstbureau. Ik ben fan van zaakvoerder Wim, een communicatie-expert. Zijn passages op radio en tv zijn doorspekt met knowhow en een vleugje humor. En hij weet zich te omringen met een kwalitatief team van gedreven medewerkers."
Klaar als een klontje
NN slaat een atypische verzekeringsweg in. "Onze sector staat niet bepaald bekend om zijn duidelijke teksten. Daar maakt NN het verschil: met communicatie zo klaar als een klontje. Een huzarenstukje dat Schrijf.be prima uitvoert."
"De copywriters stellen rake vragen voor ze beginnen. En zetten situaties uiteindelijk veel scherper neer dan wij voor mogelijk achtten. Het doet ons nog meer inzien dat het echt anders kan, en moet. Natuurlijk, de materie is zo moeilijk dat er weleens onnauwkeurigheden sluipen in een eerste voorstel. Maar na de gratis correctieronde is de tekst echt áf."
Bureau werkt ontzettend transparant
Thierry looft de tekstkwaliteit, maar ook de werking van Schrijf.be. "Alles loopt als een trein, van offerte tot factuur. Het bureau is klantvriendelijk en transparant. Vooraf weet je altijd welke waar je voor je geld krijgt."
Thierry kijkt al uit naar zijn volgende concrete copy-opdracht. “Ondertussen hou ik me zoet met alle nieuwsbrieven. Ik raad iedereen aan om daarin te grasduinen: ze zijn goud waard.”